Monday, September 6, 2010

mama ku..

nama: aslinah hj umar
menetap di meru klang,
seorang yang penyabar dan tabah menghadapii semua dugaan yang datang,
sifat nya yang di senangi orang,
penyayang, serta mencintai semua anak-anak nya,
 menghidap penyakit barah payudara,
bertahan 5 tahun,,
tidak pernah mengabaikan tanggujawab sebagai seorang "mama"
berkorban apa pun untuk kebahagiaan anak-anak nya..
sanggup menahan kesakitan untuk melihat anak-anak tersenyum..
aku trsgt kagum dengan ketabahan nya ..

mempunyai 5 orang anak..

azura osman (along)
sha'fiza osman (eta)
shazwani osman (wanie)
zamri osman (boboy)

4 perempuan seorang lelaki..
sangat menyayangi anak-anak nya..
makanan yang paling sedap di masak adalah asam pedas ikan pari lauk kegemaranku..
tapi sekarang tiada siapa yang pandai masak lauk itu...
aku terpaksa belajar sendiri..

nasi lemak?
mak aku meniaga nasi lemak,
waris nya da samapai kat aku..
ahhh... sedap nya..
hehhehe..
tapi tidak tertanding yang mamaku buat..
rindunya lah kat dia..
sampai mati aku tak kan lupakn dia..

No comments:

Post a Comment