Monday, September 6, 2010

kehilang wanita yang paling aku sayang

wanita itu adalah mamaku,
aslinah hj umar..
nama nya dekat dengan namaku... shalina osman..
aku sangat menyayangi mamaku...
tanpa dia hidupku tak bererti..
kadang2 aku terasa sunyi ketiadaan dia..
dia lah penyeri hidup aku..
senyuman nya ,
gelak ketawa nya..
lawak nya..
aku teringat-ingat sampai sekarang..
mamaku seorang yang tabah dan kuat untuk menghadapi dugaan..
aku sangat kagum dengan kesungguhan mamaku ..
adik adik ku tidak dapat menerima pemergian mamaku,
setelah tahu mamaku meninggal kami adik-adik pengsan..
yelah sapa yang tak mama?
tiap kali kita susah mesti kita cari dia kan...

ayah jarang sekali..
sebb ayahku seoranng yang garang bila ada mama ku baru lah dia lembut sedikit..
aku terasa sangat yang aku tidak boleh hidup tanpa dia..

No comments:

Post a Comment