Saturday, September 25, 2010

birthday??

birthday???

bila bercakap tentang hari jadi kan..
aku terasa hari jadi aku lah hari yang sedih bagi aku..

nak tahu tak kenapa aku cakap macam tu??
sebab ..
banyak perkara sedih yang menimpa aku pada masa itu...

da 20 tahun umur ku..
tapi baru first time aku terasa HAPPY masa birthday aku kali ke 17..

di mana aku memdapat sebuah kek dari arang yang paling aku sayang...
memang happy sangat...

tapi hari2 jadi yang lain adalah hari jadi yang paling2 sedih....
kiranya banyak sedih dari HAppY...

by the way,
aku brsyukur kerana aku masih ada i bumi yang nyata ni...
dan masih boleh bertaubat....

untuk hari jadi yang seterusnya??
aku teringin sanagt family aku membuat surprise untuk aku....
=)

dan apa yang aku impikan selama ni,'
aku berharap agar termakbul..

teringin sangat si dia membahagiakan aku di hari jadi aku yang ke 21....
 tak nk dengar berita2 yang buruk...
ah...
cukup lah di hari jadi aku yg ke 19 mendapat berita buruk .....
kali ni harap yang ebih baik..
bukan yang terburuk...

aku tersangat2 inginkan kebahagiaan di hari jadi aku yang seterusnya...=(
 =)

birthday yang paling best dan seronok !!!

time mama aku masih hidup ..
aku pun tak pasti umur aku time to bape???

mama aku sambut birthday aku dengan membeli kan muffin serta lilin dan menyuruh ku untuk meniup lilin...
sangagt bahagia...
dan mungkin itu lah terakhir mama ku menyambut hari jadi ku.....

dia yang teristimewa dan sangat2 istimewa...

miss u mama....
always need u and remember our sweet memories....
mama.....
bahgialah disana...
bawa lah diriku jika mama memerlukan ku disana...
ma,,,
mama yang terbaik dikalangan yang terhebat..
ma....walaupun epa ni jahat,,
epa tetap sayangkan mama, walau di mana mama berada epa sentiasa ingt kat mama... mama org lain x sama ngn mama...
epa rindu sanagt kat mama...hari jadi epa mama akan cium epa.. tapi sekarang sapa nk cium epa ma??
sapa nk gelak2 ngn epa ma???
siapa nk watkan kek untuk epa ma???
ma hari terakhir epa belikan kek untuk mama ..masa hari ibu...mama happy dan berterima ksih dengan kami...
mama balik lah ma... ='(

No comments:

Post a Comment