Sunday, September 26, 2010

friend forever?

betul ke perkataan friend forever tu untuk selamanya????

atau sebaliknya???
aku sedih sangat...
bila kita da mulai rapat....

tapi perkataan yang kurang sedap adalah "cakap belakang"
erm..

lemah lah kalau da baik2 kawan tapi cakap belakang...
tak apa lah mungkin semua itu aku boleh jadikan iktibar supaya aku menjadi lebih baik dan berubah menjadi
yang mereka inginkan..=)

eza,
eka,
ekin.....

aku terlalu sayangkan korang...
sumpah aku tak pernmah tipu....

tapi korang tak faham lagi sifat aku...
walaupun kita da menjalin persahabatan yang lama....

aku harap sangat...
bila tak puas hati atau ap2..direct je lahh...

mungkin itu lebih baik..
aku sedih lah...
hanya kamu yang mampu membuat aku menjadi yang terbaik..

dorong lah aku kalau kau melakukan kesilapan..
aku sayangkan korang....
);

No comments:

Post a Comment