Tuesday, September 21, 2010

derma daraH?????

wah......takut nya lah bila dengar orang DERMA DARAH...

bagus ke derma darah ni????

entahlah..semumur hidup aku x pernah derma darah coz..
takut nyer pasal..
uh!!

walaupun dipujuk oleh aishah tapi aku tetap larikan diri..heheh...


al maklumlah x biasa and takut sangat..
nampak jarum pun lari..hahha

dulu pun sama...
kakak aku...shafiza osman ajak aku pergi cek kesihatan di tempat kerja nya.....
ah opancing aku jerk kot...
aku pun cek lah semua kesihatan aku...

bila da habis cek..
kakak aku suruh aku tulis borang..aku pun isilah,,,,tanpa tahu apa-apa pun...........
lastly, nama kau pun terpanggil....aku pun tanya 

  • nak buat apa ni????

  • eh..nak derma darah lah.................

  • ah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! apa lagi cabut lari  lah.......
hehehheh...tu lah kisah2 yg berkaitan dengan derma darah!

No comments:

Post a Comment